neděle 3. února 2013

Spring Wishlist

Ano, 
hlásí se vám holka, která Wishlist na jaro dělá už na začátku Února :D.

Spring wishlist

Spring wishlist by verunek

hrozně se mi líbí pastelové barvy a když jsem už v obchodech viděla ty pastelové barvy , řekla jsem si, letošní jaro bude převážně v pastelových barvách.
Tady je poznat , že jsem fakt trochu naivní :)
Některé věci nemají s jarem ani nic společného, ale prostě je sháním.

- Šortky do pasu s 'cvoky' - z Pull&Bear, hrozně se mi líbí, chtěla jsem nejprve nějaké obyčejné, abych si je mohla sama ocvočkovat a rozdrbat ale, buď se mi žádné nelíbily a nebo jsem si myslela, že cvočky neseženu. Tak prostě tyhle :).
- Obyčejná mikina - Sháním takovou obyčejnou mikinu (v Oversized stylu) , nikde jsem jí prozatím neviděla, buď je na zapínání, nebo s nějakým potiskem..
- Volné tričko - Na jaro chci sehnat hodně volných triček v různých barvách, zamilovala jsem si je :3.
- Šaty - Je mi docela jedno jaké :)
- Černé 'loafers' - Nevím , jak to jinak říct, dřív jsem tyhle boty nenáviděla, ale docela se mi teď zamlouvají.
- Oxfordky - ^^
- Náramky - S křížem a s barevnýma lebkama ! :)
- Laky - Ne moc křiklavé, prostě něco na jaro.

A víte , co je na tom to vtipné? Wishlistů jsem měla docela hodně a většinou jsem z něj nic nesplnila, zajímá mě , dodržim to letos ? :D


nastěhovala se k nám sestra i s kočkou, jmenuje se Carrie, není kouzelná :3 ?

1 komentář:

  1. Skvělé kousky! Moc se mi líbí ty šaty a laky na nehty. A ty šortky jsem teď viděla ve slevě asi za 250.

    OdpovědětVymazat