pondělí 28. ledna 2013

Něco jako 'Úvodní článek'

Ahoj,

dlouho jsem se rozhodovala, co udělám s mým starým blogem, blog mě už nějak nebral ani nebavil. Brala jsem to spíš jako povinnost než jako zábavu. Přemýšlela jsem jestli se na to nemám vykašlat ale myslím , že by mi to dlouho nevydrželo, rozhodla jsem se tedy začít nanovo. A ne na blogu ale na blogspotu. Už to chci zkusit delší dobu ale doteď se mi to moc nedařilo , nešly mi udělat "rubriky" , nastavit design.. 

Jak vidíte, můžu se radovat, na tyhle dvě věci jsem už přišla :D! Na blogu jsem měla pár spřátelených blogů, beru si je i na tenhle blog, určitě jejich blogy budu i teď navštěvovat a komentovat.
Snad to tu nebude úplnej propadák.

(nedivte se , že tu zatím nic není, teprve začínám)


2 komentáře:

  1. Jéé!! Jupíí!! Už jsem se bála, že s tim sekneš, tvůj blog mě vždycky strašně bavil, ale nikdy jsem nekomentovala ( za což se ti omlouvám, ale nekomentovala jsem snad nikdy jen v krajních případech :D ) Takže teď když jsi začala nanovo, tak i já se budu snažit a informovat tě o tom, že žiju, a že mě tvůj blog furt stejně baví ( i ty deníky, je to totiž prča!)
    Tvá věrná čitatelka ( :D ) Sára

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, tvůj starý blog byl super, tak jsem ráda, že ses aspoň teda rozhodla začít nanovo a nesekla s tím úplně!!! :)))

    OdpovědětVymazat