úterý 29. ledna 2013

Síla projímadel.

Ahoj,

taky nesnášíte školní dny? I když, dnešní den byl celkem fajn. Na fyzice učitel asi 20 minut nešel, takže jsme měli pré a užívali si , dokud jedna spolužačka však nezavolala učitele. O odpoledce jsme šli k Pong, ta nám usmažila čínské nudle, nejlepší oběd.
Nesnáším francouštinu, klidně bych si místo ní vzala i matiku ale frájina je zlo. O výtvarce ještě lepší. Kreslili jsme erb, já se kamaráda zeptala, jestli se můžu napít jeho pití, on se škodolibým výrazem , že jo. Bylo mi to v tu chvíli docela jedno, i kdyby se do toho vystř.. no nic.
Ťuk se ho zeptala, co tam dal a on , že projímadlo. Ťuk se mi začala smát a já s divným výrazem nevěřila. Ona nakonec taky ne a tak se taky napila (úlevou pro mě bylo, že tento test absolvovala se mnou) :D.
On nám pořád nechtěl říct, jestli je to pravda, když řekl , že ne , zasmál se, abych si myslela, že jo.

Nakonec to tam opravdu NEDAL.
Doufejme.
'řekla a šla na záchod'  (to neberte vážně) :D


Ou jéjé,    uuuh :3

3 komentáře:

  1. "Bylo mi to v tu chvíli docela jedno, i kdyby se do toho vystř.." :D :D :D tak to musela být teda žízeň :D

    OdpovědětVymazat
  2. Za to tričko jsem dala jen €5/ něco přes stovku, takže paráda :D

    OdpovědětVymazat
  3. :'D řekla a šla na záchod:'D to mě dostalo :DDDDD
    Taky jsem chtěla zkusit blogspot..ale přece jenom jsem zůstala na blogu :) Jsem tam zvyklá a mrzela by mě ta odvedená práce :D ikdyž můž blog stojí za prd:D
    To znám, takové napětí, když nevíš jestli ti někdo do pití něco dal nebo ne:D spolužáci mi to dělají furt:D šlohnou pití a pak se tváří zlomyslně:'D jednou jsem držela pití v držce celou matiku :'D protože jsem se bála, že tam fakt něco dali :D No naštěstí taky ne:D ale kámoši se otáčeli a jestli jsem to furt nespolkla:D vydrželo mi to opravdu dlouho :D
    (Dreamer'♥ z mala-luss.blog.cz :) )

    OdpovědětVymazat